27 maja 2016

Pokrowiec na materac

                         Efekt końcowy:                   


Mój sposób szycia:     


Uwaga: 20cm to u mnie wysokość materaca + 10cm zapasu !
        Na dolnym schemacie  zszywamy różowe brzegi  dodatkowo zaznaczone strzałkami.

Poprzeczne gumki utrzymują pokrowiec na dużym materacu w miejscu,
a poniżej dalsza część obrazkowej instrukcji:


Gumę przyszyłam najpierw po środku na szwie materaca, 
następnie rozciągnęłam i przyszyłam krańce gumy, 
przypięłam szpilki i rozciągając przyszyłam gumę wzdłuż ściegiem najszerszym zygzakowatym:



3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja u siebie w sypialni nie stosuję żadnych pokrowców na mój materac https://senpo.pl/materace/ i póki co jest całkiem nieźle. Dlatego jestem zdania, że należy przede wszystkim kupować wysokiej jakości materace, ponieważ to właśnie one zapewniają nam właściwy sen.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie umiem samodzielnie wykonać pokrowca na materac, a wielka szkoda… Pokrowiec na materace w niskiej cenie kupiłam u tego producenta http://m-tex.pl/pokrowce-na-materace/ . W jego sklepie można znaleźć pokrowce na materace w różnych rozmiarach. Pozwala to na bezproblemowe dostosowanie ich do wymiaru wybranego łóżka. Oferuje także szycie pokrowców na wymiar – usługę wykonuje w przypadku niestandardowych rozmiarów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)