14 lipca 2014

Welurowa Brzumisia uzupełnieniem imiennych literek

Uszyłam literki-imię Zoe, a do kompletu i do przytulania stworzyłam dużą Brzumisię


Tak się prezentuje prawie 40-centymetrowa Brzumisia w objęciach mojej prawie 7-latki ;)


W całej okazałości...damą być, ach damą być ;)


Zadbałam o kilka detali, takich jak ozdobny ścieg maszynowy u dołu sukienki


Sznureczek na kokardce, podobnie, jak kokardka z koralikami na sukni nawiązują do zawieszek i ozdób w literkach


Zdjęcia i mój sposób tworzenia buźki zawarłam w innym poście.


Łapkami można poruszać, a suknię zdejmować. 


UWAGA ! 
 Za moment Brzumisia będzie goła!

Sukienka ma gumkę w pasie, aby mała Zoe nie miała problemów z jej zdejmowaniem i zakładaniem


Pasek wokół szyi też jest łatwy w obsłudze, bo ma rzep.


Jak na wszystkie moje BRZUMISIE przystało, i tutaj jest brzuszek w kolorze kokardki


Tak zwaną brzuszkietkę zawsze przyszywam ręcznie


OTO CAŁY KOMPLET:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)