13 lipca 2014

Imię dziecka, czyli puchate literki

Puchate imię, czyli bawełniane literki do zawieszenia, które ozdobią pokój małej Zoe


Literki uszyłam z bawełnianych materiałów i wypełniłam mięciutkim i bezpiecznym wkładem poliestrowym, który można prać, jak poduszki. Wymiary literek to wymiary kartki A4


Ozdobne elementy to plastikowe i obite tkaniną guziki, perełki do wyrobu biżuterii, ręcznie robione różyczki z satynowej tasiemki oraz szary bawełniany sznurek, z którego zrobiłam głównie zawieszki.


Literkę "Z" wyróżnia duża kokarda 


Literka "O" już wcześniej doczekała się swojego własnego posta ze względu na wypustkę, 
którą sama szyłam i wszyłam ;)


Literka "E" ma oczywiście sznureczek i guziczki,  


 ba... ma też kokardkę z koralikami,



...ale przede wszystkim ma zdejmowaną ozdobę, czyli własną serduszkową zawieszkę, 
którą Zoe będzie się mogła bawić oddzielnie.


Serduszko, podobnie jak "O" obdarzyłam satynowym kwiatkiem ;) 
Oprócz tego, po obu stronach serduszka zrobiłam urokliwe przeszycia, które szalenie mi się podobają, 
a które podpatrzyłam u Drewnianego Guzika, choć stosują je też inni.


Mam nadzieję, że taki prezent spodoba się i Zoe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)