28 maja 2013

LALKA TILDA - JAK USZYĆ ANIOŁKA cz 1

      Do tildy zbierałam się dosyć długo i Dzień Matki był silnym bodźcem do działania;)

Jak na pierwszy raz, poszło mi całkiem dobrze, a było to tak:

* narysowałam szkice części ciała na kartce A4 (poniżej jest skan)



* wycięłam wszystko wzdłuż linii i obrysowałam kształty na materiale
* zszyłam dwie warstwy materiału wzdłuż linii, odcięłam niepotrzebne kawałki i wywróciłam poszczególne części ciała na prawą stronę


* wyprasowałam i wypchałam wkładem poliestrowym



* ręcznie przyszyłam ręce i nogi do tułowia




* tak wygląda goła tilda ;))


... tutaj sprawdzisz CZĘŚĆ 2.

3 komentarze:

  1. Dzięki bardzo mi pomogłaś

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też zabieram się do szycia swojej wiejskiej tildy,dzięki za podpowiedź:)
    goła tilda,całkiem,całkiem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny blog, piękna szata graficzna, piękne prace, będę zaglądać;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)