30 maja 2013

LALKA TILDA - JAK USZYĆ ANIOŁKA cz 2.


... część 1.  jest TUTAJ .


Tym razem króciutko - po zszyciu wszystkich części ciała lalki trzeba ja ubrać i przyszyć włosy. Do uszycia sukienki wystarczą skrawki materiałów lub koronki, które należy przyszyć ręcznie w jak najmniej widoczny sposób (aby nie było widać szwów). Tam, gdzie nitka jest widoczna, można dodać tasiemkę lub ozdobę w postaci kwiatka.



Włosy też przyszywamy ręcznie a zrobić je można ze sznurka, czy wełny, układając w dowolny sposób, najlepiej tak, by zakryć nitkę (szew).


Serduszko wycięłam z grubego filcu i nakleiłam wydruk z komputera za pomocą taśmy dwustronnej. Na koniec przyszyłam ręcznie do rączek lalki.


GOTOWA LALKA


* Nie wymyśliłam wszystkiego sama, lecz dopasowałam do swoich potrzeb i umiejętności, korzystając z inne strony internetowej - patrz TUTAJ 


1 komentarz:

  1. Lalka jest cudna, przepieknie wykonana i ta sukienka... Mam nadzieję ,że sprostam zadaniu wykonując tildę po raz pierwszy , ponieważ z igłą i nitka nie wiele mam do czynienia hi hi ;-) Ale wzorując się na twoich wskazówkach chyba sobie poradzę.Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie-początkującej miłośniczki rękodzieła ;-) http://lawendowykufer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)