16 lipca 2014

Sposób na nudę, czyli patykowi aktorzy

Nie ma rady, wakacje są wspaniałe, ale zamiast przedszkola musi być bogata oferta zabaw, żeby dzieci się nie nudziły. 
Tak oto zwykłe kolorowanie zamieniłyśmy z córkami w zabawę w teatrzyk.


Wyszukałyśmy w Internecie szereg obrazków do kolorowania, głównie z postaciami z bajek. 
Ja je wydrukowałam, a dziewczynki pokolorowały kredkami wedle uznania. 


Wycinałyśmy wszystkie, choć niektóre z nas dopiero uczą się obsługi nożyczek;) 
Ładnie, czy brzydko, równo, czy nie - ważne, że robiłyśmy coś razem, a to coś trwało dosyć długo.
Ostatni etap to przymocowanie patyczków.
Wyciągnęłam z kuchennej szuflady długie patyki do szaszłyków i przykleiłyśmy do nich wycięte postaci za pomocą taśmy klejącej.


Tak wyglądają gotowe. 
Uzbierała nam się spora kolekcja, więc całości nie fotografowałam.


Patykowi aktorzy mogą występować w domowym teatrzyku z udziałem całej rodziny, 
ale i po zabawie moje artystki nie rozstawały się z ulubionymi postaciami. 



Polecam nasz sposób na nudę!

1 komentarz:

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)