23 lipca 2013

Torba zamszowa nie tylko na jesień

Torbę zaczęłam szyć dla koleżanki, ale mówiła mi, jaką by chciała dużo wcześniej niż zaczęłam, a że moja pamięć często jest ulotna, to uszyłam w innych barwach, niż się umawiałyśmy;/ Torba mimo wszystko Ani się podoba, ale uszyję jej właściwą, żeby na pewno była zadowolona. póki, co przedstawię, co stworzyłam, bo już od dawna nie byłam zadowolona z tego, co uszyłam tak bardzo, jak z tej torby:




Kwiatek naszyłam z efektem mini 3D



Poniżej widoczna jest ukryta kieszeń na suwak - pierwsza, jaką uszyłam!



Torba na ramię i do ręki sprawdzi się w wielu okolicznościach; jesienne barwy uspokajają, ale i przykuwają uwagę, są to beż, bordo i zieleń a w środku podszewka w drobne brązowe kwiatki.



Długość szelek to ok 65cm; torba mieści A4 szerokość 32cm, wysokość 36cm, głębokość ok 10cm.


Materiał wierzchni to zamsz alkantara, trwały,miękki w dotyku i łatwy w utrzymaniu czystości, a przy tym elegancki. Między zamszem a bawełną jest usztywnienie.


 Torba jest zapinana na suwak, posiada na zewnątrz dużą kieszeń, również zapinana na suwak i w środku 2 kieszonki, w tym jedna na suwak. Posiada również praktyczny wisior na klucze. 




 ... a tak w wielkim skrócie wyglądał proces tworzenia:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)