2 kwietnia 2013

WIOSENNY ZESTAW DO WSZYSTKIEGO

Wyczekuję wiosny od dłuższego już czasu i zapewne osamotniona w swym czekaniu nie jestem. Wyciągnęłam z szafy materiał w kwiatki i listki i koniecznie chciałam coś z niego uszyć na poprawę nastroju i rozweselenia zimowej atmosfery – padło na wiosenny zestaw do wszystkiego, czyli uniwersalny komplet podkładek, koszyczków i filiżanki na drobiazgi, z którą związany był mój mini konkurs

Każdy z 8 elementów jest lekko usztywniany i pikowany… a wszystko prezentuje się tak:



Jako pierwszy powstał DUŻY KOSZYCZEK a tuż za nim MAŁY. Dno dużego koszyczka ma 31x19cm a małego 27x15cm. Oba rozkładają się na płasko, tworząc maty-podkładki, które można wykorzystać do jedzenia, do zabawy i do wielu innych czynności


 … wystarczy jedynie rozwiązać kokardki i schować tasiemki pod spód


Mata po rozłożeniu dużego koszyczka ma wymiary 52x40cm, a po rozłożeniu małego koszyczka ma 42x30cm


… równie praktyczne są związane, jako oryginalne, estetyczne i dekoracyjne naczynia lub pojemniki 


Tasiemki są uszyte z tego samego materiału.


Po zakończeniu koszyczków uszyłam 4 kwadratowe PODSTAWKI o bokach 14cm. Idealnie sprawdzają się nie tylko pod drobną filiżanką i masywnym kubkiem, ale też pod małą miseczką lub talerzykiem.



Obok filiżanki jest jeszcze sporo miejsca dla łyżeczki ;)


Okrągła podstawka z powyższego zdjęcia ma 20cm średnicy i jest częścią kompletu, który uszyłam na samym końcu. Tym podzestawem jest MATERIAŁOWA FILIŻANKA na podstawce, która (nieskromnie napiszę) szalenie mi się podoba. 


Kwiecista z każdej strony filiżanka ma u góry średnicę równą 20cm, zaś na dole 8cm


Jej wysokość wynosi 8,5cm.


Filiżanka sama w sobie jest dekoracją, ale praktyczności też jej nie można odmówić – jest oryginalną alternatywą dla szkatułek na biżuterię, pudełek na spinacze, szufladek na drobiazgi, czy też miseczek na słodycze ;)


Już wyciągnęłam materiał z szafy na kolejną filiżankę, bo moja córka poprosiła o taką, żeby w niej trzymać swoje spinki i gumki a komu jak komu, ale córci odmówić nie mogę.

... a jak się taką robi? - agdy tak to robi !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)