2 kwietnia 2013

ROZWIĄZANIE KONKURSIKU


… to był mój pierwszy facebook’owo-bloggowy konkurs(ik) – ogłoszony na próbę i świadomie bez rozmachu. Zasady były proste i z ogłoszeniem wyniku będzie tak samo. Nie spodziewałam się wielu komentarzy, chociażby ze względu na bardzo krótki czas trwania, ale mam nadzieję, że kolejny wzbudzi więcej emocji, bo i nagroda będzie bardziej atrakcyjna ;)  

Nikt nie odgadł, co uszyłam. Wśród strzałów* były: kapelusz, słoneczko, kwiatek, wiatraczek, koszyczek, poduszka, abażur, kilka poduszek-kwiatków i osłonka na doniczkę, a tak naprawdę stworzyłam FILIŻANKĘ.




Mimo tego, że nikt nie zgadł, zwycięzcę należy wyłonić i zdecydowałam się wysłać nagrodę do Justyny M Draft,  która wymyśliła osłonkę na doniczkę  a to dlatego, że właśnie ją planowałam uszyć na samym początku. Popatrzyłam jednak, pomyślałam i doszyłam ucho oraz talerzyk – tak powstała materiałowa filiżanka na drobiazgi, pasująca do zestawu, jaki uszyłam wcześniej.


Gratuluję zwycięzcy, dziękuję nielicznym za udział w konkursie i zapraszam (kiedyś) na następny a proces tworzenia filiżanki możecie sprawdzić tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)