20 kwietnia 2013

GARNITUROWA KARTKA URODZINOWA

     ....pół godziny temu zakończyłam kartkę urodzinową dla nietuzinkowego kolegi, dlatego ona sama też musiała być nietuzinkowa i tak oto zrobiłam garniturową kartkę:



Kartka jest wykonana z kolorowego i białego sztywnego kartonu, posklejanych razem dwustronną taśmą klejącą; dwa większe guziki są prawdziwe i przyszyte jak należy a te malutkie przy koszuli są narysowane ;) Mucha jest naturalnie aksamitna z szerokiej tasiemki. całość prezentuje się efektownie i z pewnością mile zaskoczy solenizanta. Kartka jest w dodatku bardzo praktyczna, otwiera się jak zeszyt i ma dużo miejsca na życzenia, które naturalnie wymyśliłam sama ja. 

...do kartki dorobiłam (powiedzmy) kopertę, spakowałam zakupiony prezent i wysłałam męża na imprezkę "wielookazyjną" - ja dokończę szybko posta, wypiję ciepłe kakao i pójdę błogo spać, bo RANO wstaną dzieci i ktoś musi być przytomny ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)