26 marca 2013

GIRLANDY NA TOPIE


       W przedszkolu mojej Domki trwa akcja zbierania dekoracji do pokoików dziecięcych w ośrodku opiekuńczo-wychowawczym i biorąc pod uwagę, ze moje dziecko chce brać udział we wszystkim, co się dzieje, to zaczęłyśmy szukać w domu czegoś odpowiedniego. Kilka rzeczy się znalazło na ten cel a kilka uszyłyśmy i była to między innymi satynowa taśma do powieszenia gdziekolwiek, zdobiona materiałowymi kwiatkami i serduszkami.





Najwięcej jednak entuzjazmu wzbudził pomysł uszycia girlandy - uszyłam kilka z różnych skrawków materiału i tak się Dominisi spodobały, że zanim zaniosła je do przedszkola, to dekorowała nimi cały dom, świetnie się przy tym bawiąc. 


Girlandy przypadły nam do gustu, więc uszyłam jedną na własne potrzeby i od dziś zdobi pokój moich dzieci. Kolory nie są przypadkowe a boki specjalnie ząbkowane ;)





.... coś czuję, że to nie ostatnia moja girlanda


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)