28 grudnia 2012

ZAPOMNIANE KAMIENIE

         Dawno temu w szufladzie schowałam kamyki i inne koraliki. Biorąc pod uwagę świąteczne porządki, które u mnie w domu nadal trwają i potrwają pewnie do Wielkanocy, mogłam się domyślić, ze znajdę coś o czym dawno zapomniałam. A natknęłam się na cudeńka, z których powstała biżuteria prezentowana na poniższych zdjęciach ;)

NR 31

kolczyki i naszyjnik z potrójnej linki jubilerskiej;
kamień - koral biały okrągły;
elementy posrebrzane, bigle otwarte z silikonowymi zatyczkami; linka jubilerska w kolorze srebrnym 






NR 32

kamienny zestaw w odcieniach zieleni;
kolczyki wkręty z zatyczkami i duży wisior z kamienia;
elementy posrebrzane i czarny skórzany rzemyk zawiązywany w dowolnej długości



... szkoda, ze nie pamiętam nazwy tego kamienia


Nr 33

kolczyki i naszyjnik w odcieniach brązu;
kulki w naszyjniku są z kamienia a prostokąty ze szkła weneckiego;
elementy posrebrzane, bigle zamknięte, kuleczkowy łańcuszek zakończony zakręcanym zapięciem





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)