27 grudnia 2012

PODUSZKI - ZWIERZAKI W PREZENCIE


     ... pisząc wcześniej, że napracowałam się przed świętami, miałam na myśli przede wszystkim PODUSZKI - ZWIERZAKI i inne, które uszyłam w prezencie dla niektórych członków naszej rodziny. Umawiałam się co prawda, że w tym roku kupujemy prezenty tylko dzieciom, ale nie mogłam się powstrzymać i upominki przygotować musiałam, a że postawiłam na "handmade" to podarki wyszły spod mojej osobistej ręki a nawet dwóch ;) ... padło na poduszki i nie całkiem zwyczajne poszewki, ale sprawdźcie sami:

 KRÓLIK ŁAPEK
Prezent dla Babci Bogusi - duża poduszka 50x60cm w polarowej poszewce z odstającymi łapkami i uszami; zapinana z tyłu na zatrzask zdobiony guzikiem; oczy naszyte maszynowo zagęszczonym ściegiem zygzakowatym 






Zanim poducha trafiła do prababci, przeszła próbę wytrzymałości


... testowała ją osobiście moja mała Natalka


... nie obeszło się też bez próby miękkości ;)



Kolejna poduszka trafiła do Bartka, który nieprzypadkowo jest ostatnio częstym bywalcem pewnej akademii muzycznej - zatem poszewce doszyłam znaczący element.

  PAN NUTEK
Poduszka Jasiek o wymiarach 40x40cm ubrana w brązowe polarowe wdzianko z długimi wiązanymi rekami i długimi zwisającymi nogami. Stopy są wypełnione poliestrowym wkładem, aby mogły swobodnie opadać. Oczy są naszyte za pomocą zagęszczonego ściegu zygzakowatego i kolorowych nici. Nutka również jest polarowa i solidnie wypełniona poliestrowym "poduszkowym" wkładem i sama w sobie może posłużyć jako zabawka lub ozdoba. 



... z nutki tez powstała mini poduszka


PAN NUTEK lubi drapać się po głowie,


... i zakładać nogę na nogę.


Co więcej, jako odpowiedzialny PAN, potrafi też opiekować się innymi.



Trzecia poduszka, którą uszyłam łączyła (i nadal łączy;) w sobie cechy dwóch wcześniejszych - ma ona bowiem wygląd podobny do Królika Łapka a właściwości takie, jak Pan Nutek. Została uszyta tylko i wyłącznie dla mojej Dominisi.

DŁUGOUCHY
Poduszka Jasiek o wymiarach 40x40cmubrana w jasnoniebieskie polarowe królicze wdzianko z długimi wiązanymi rekami, długimi zwisającymi nogami i jeszcze dłuższymi uszami. Stopy są wypełnione poliestrowym wkładem, aby mogły swobodnie opadać i zdobione satynową 6mm kremową tasiemką zawiązaną w kokardkę. Oczy są naszyte za pomocą zagęszczonego ściegu zygzakowatego. Z tyłu poszewka ma dodatkowo zapięcie z białego plastikowego zatrzasku.


DŁUGOUCHY to luzak, który ...


lubi oglądać telewizję


... i obserwować wszystkich, siedząc niewinnie na krawędzi łóżka.


Długouchy to elegancki gość, dokładnie zaplanowany i wykończony:




Wypełniony mięciutką poduszką, służy nie tylko świetnej zabawie, ale i wygodnemu wypoczynkowi.




Proces tworzenia tej poduszki można sprawdzić tu :




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)