19 sierpnia 2012

KÓŁKO I KRZYŻYK

...ech, nie było kiedyś komputerów i PS3, więc grało się w KÓŁKO I KRZYŻYK i nie pamiętam, żeby ktoś narzekał. Postanowiłam zachęcić moje dziecko do tej z pozoru prostej gry i uszyłam ręcznie pierwszy mięciutki i polarowy zestaw.

GRA KÓŁKO I KRZYŻYK
Zestaw wykonany z polarowego materiału; krzyżyki i kółka są zszywane ręcznie i wypełnione poliestrowym poduszkowym wkładem; całość zapakowana w wygodny woreczek.










Długo sobie z córką tym kompletem nie pograłyśmy, bo przyszła moja Ulubiona Sąsiadka, zobaczyła, zachwyciła się i kupiła;) trzeba rozwijać u dzieci logiczne myślenie, więc nie zwlekając dłużej zabrałam się do uszycia kolejnego zestawu. Niektóre krzyżyki są już gotowe a inne czekają na zszycie i wypełnienie "poduszkowym nadzieniem"...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)