19 sierpnia 2012

POLAROWE CYFERKI I LITERKI

Niedawno porzuciłam filc jako mój ulubiony materiał do pracy na rzecz polaru i wymyśliłam już tysiąc pięćset sto dziewięćset rzeczy, które chciałabym zrobić z tego tworzywa, jak tylko zdobędę go w wystarczającej ilości. Póki co, uszyłam wspaniały (nieskromnie pisząc;) komplet cyferek ze znakami matematycznymi oraz komplet liter, czyli alfabet z literami angielskimi i polskimi. Jestem z siebie dumna niczym paw ze swoich piór, zwłaszcza że polskich liter u nikogo jeszcze nie widziałam w tego typu zestawach wykonywanych ręcznie.
Pierwszą uszytą literką było "o".


Oj, żmudna to była praca i zajęła mi kilka długich dni, ale efekt jest znakomity. Cyferkom i literkom uszyłam takie same woreczki na wypadek, gdyby ktoś chciał oba komplety - prezentują się tak:




POLAROWE LITERKI
Zestaw zawiera litery z polskiego i angielskiego alfabetu, łącznie 35 sztuk. Literki są wykonane z polaru, zszywane ręcznie i wypełnione poliestrowym "poduszkowym" wkładem; wymiar liter ok 10x11cm. Zestaw jest idealnym prezentem dla dzieci w różnym wieku, zapakowany w worek o wymiarach 35,5x52,5cm. To bezpieczny i prosty sposób na naukę przez zabawę.
















POLAROWE CYFERKI
Zestaw zawiera cyfry od 0 do 10 oraz znaki: dodawania, odejmowania, mnożenia, dzielenia, równości, mniejszości i większości, łącznie 19 elementów. Cyferki są wykonane z polaru, zszywane ręcznie i wypełnione poliestrowym "poduszkowym" wkładem; wymiar ok 8x10cm. Zestaw jest idealnym prezentem dla dzieci w różnym wieku, zapakowany w worek o wymiarach 32x41cm. To bezpieczny i prosty sposób na naukę przez zabawę.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)