19 sierpnia 2012

ORGANIZER NA ŁÓŻECZKO - ŚRODKI TRANSPORTU

Chciałam napisać, ze mam w domu małego brzdąca, ale moja córcia to już nie taki brzdąc, bo dziś kończy 7 miesięcy;) Tak, czy inaczej - pieluszki, chusteczki nawilżane i inne niezbędniki zawsze warto mieć pod ręką a w tym, żeby jeszcze ręka nie musiała długo szukać, pomocny jest organizer na łóżeczko. Uszyłam taki i potwierdzam, że się sprawdza a w dodatku ładnie wygląda i ozdabia pokoik dziecięcy. Ta wersja jest chłopięca, ponieważ kupiłam materiał w autka itp i nie mogłam się oprzeć, żeby go wykorzystać. Wersja dziewczęca już jest, choć póki co tylko w planach;)

ORGANIZER NA ŁÓŻECZKO
Idealny dla przyszłego fana motoryzacji; usztywniany, przywiązywany do łóżeczka w 3 punktach; posiada 4 kieszonki; wymiary: 27x72cm










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)