11 marca 2017

Mega Kwiat z wikliny papierowej

Kwiata zrobiłam dla wychowawczyni mojej córki z okazji Dnia Kobiet,
ot tak - w przypływie nocnej energii ;)



Ozdobiony srebrną materiałową kokardą i perłowymi koralikami

...a zaczęło się niewinnie:

po pierwsze - rurki:

(osobiście robię rurki z papieru śniadaniowego, żeby ich nie malować)


po drugie - pręciki:

(cienki drucik wkładałam w rurki i "rzeźbiłam" kształty)


po trzecie - listek:

(wykonany, podobnie jak i płatki, wg tego tutorialu)


po czwarte - płatki:


po piąte - łączenie:


(bez kleju na gorąco - drucik wystarczył)


po szóste - oplatanie łodygi:

(sposób oplatania jest taki sam, jak przy wyplataniu wianków;
ponadto, użyłam kija bambusowego, bo jest lekki i trwały, i grubość miał odpowiednią
....tyle, że wymagał owinięcia białym papierem)



po siódme - dołączenie listka w połowie oplatania łodygi
(zdjęcia brak, ale użyłam drucika włożonego w jedną z rurek)

po ósme - przywiązanie kokardy i przyklejenie koralików


po dziewiąte - doczepienie ruchomej ozdoby z dedykacją 
(kartkę przymocowałam klejem na gorąco - dla pewności, ze nie odpadnie)


(mini listek zawieszony jest na pętelce zaplecionej wokół łodygi, 
zrobionej z drucika wewnątrz rurki papierowej 
- wszystko można odczepić od kwiata)


po dziesiąte - lakierowanie 
(wykorzystałam spray, lakier bezbarwny, ok 12zł )

po jedenaste - czysta radość  i duma 😍



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)