19 lutego 2017

Wianek z wikliny papierowej - jak zrobić

Mam nowe hobby - pochłonęło mnie plecenie z wikliny papierowej ;)



Najtaniej jest korzystać z gazetek reklamowych (i dłuższe rurki wówczas wychodzą), 
ale mnie podobają się wyroby białe, więc korzystam z kupionego papieru śniadaniowego 


 - plecie mi się dobrze, choć rurki są krótsze i trzeba je częściej łączyć (na zdjęciu poniżej połączyłam sobie przed wyplataniem po dwie rurki pojedyncze, takie jak na zdjęciu powyżej;
 nie sprawdza się jednak papier bardzo cienki.


Zaczynając przygodę z wikliną papierową skorzystałam z TEGO instruktażu.



Poniżej już drugi wianek - równiutki, piękniutki, ach...


...polecam, zwłaszcza że wyplatanie jest ciche w przeciwieństwie do szycia na maszynie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)