14 października 2016

Personalizowane upominki dla nauczycieli

W tym roku Nauczyciele w klasie mojej córki dostali
spersonalizowane obrazki, oprawione i wręczone z uśmiechem
w podzięce za codzienny trud pracy i zaangażowanie, za okazywane serce...


Głowiłam się nad opakowaniem, nie chcąc używać sklepowych toreb...
do głowy wpadła mi bibuła i sznurek ;)


Sposób szybki, prosty, tani i efektowny - same plusy ;)



Tak wyglądają obrazki z bliska
 (nazwiska zamazałam, coby nie okradać kogoś z prywatności):

...dla Pani ze świetlicy (format 15x20cm)


...dla Pani od chóru szkolnego (format 15x20cm)


...dla Pani od angielskiego (format 20x30cm)


...dla Pani od religii (format 20x30cm)


...dla Pani od wszystkiego, 
Pani Wychowawczyni nauczania zintegrowanego
(format 30x40cm)


Tutaj dodatkową niespodzianką były podpisy wszystkich uczniów z klasy
złożone własnoręcznie dookoła balonu z wiersza.

...narobiłam się, przyznam szczerze, ale z satysfakcją i radością,
bo warto było zobaczyć uśmiechy i zaskoczenie obdarowanych ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)