3 grudnia 2015

Urodzinowo - oceaniczne ściany

Przygotowania do 8 urodzin mojej córci pochłonęły dużo czasu i energii, ale warto było!
Wdzięczność dziecka - bezcenna!

Oto ściany naszego pokoju ozdobione rybkami, wodorostami, kropelkami wody,
i czym się dało, a co byłam w stanie zrobić z papieru (kolorowych kartek z bloku technicznego), mazaka, bibuły, wstążek satynowych i taśmy:


Zauważyliście płetwę rekina na głośniku?? Żadna przestrzeń się nie zmarnowała!
Cyfrę 8 wycięłam z tektury i obkleiłam materiałem przy użyciu kleju na gorąco; dokleiłam papierowe zwierzątka i koraliki perełki.
Pirania - ulubienica całej rodziny :)


Siatka ze sznurka na zdjęciu jest mało widoczna, ale jest.
Koronę zrobiłam ze sztywnego filcu, ozdabiając tasiemką i koralikami przyczepianymi klejem na gorąco lub specjalnymi spinaczami biurowymi.


Papierowo-tasiemkowe medale z napisem "the winner" drukowałam i sklejałam w ilości większej, niż liczba gości, jako nagrody za udział w konkursach.


Był krab, muszelka i satynowe fale nad głowami z szerokiej tasiemki.


To powyżej to tzw ścianka - do zdjęć, rzecz jasna. Szerokie pasma bibuły skręciłam dla efektu 3D.


Nawet stolik ma rybkowe nakrycie.


A u góry girlanda z recyklingu - wycięłam trójkąty ze starych dżinsów i przykleiłam klejem na gorąco do bawełnianego sznurka; 
literki wycięłam w białych kartek z bloku i przykleiłam taśmą dwustronną. 
Napis po angielsku, nieco krótszy od "wszystkiego najlepszego"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)