3 marca 2014

Tulipanki dla pani?

Uszyłam dopiero co 3 tulipanki (zaraziłam się od innych tą tulipanomanią) z tych samych tkanin, ale każdy inny. Trochę inaczej przyszyte listki i przede wszystkim różne płatki, bo jeden kwiatek jest w pączku, drugi troszkę rozwinięty a trzeci zupełnie.



Serduszko moje znowu wącha ;))





...oczywiście łodyżki mają kupiony dziś drucik i wyginają się do woli, jak tylko się chce! I o to chodziło, bo przy większej ilości można ułożyć naprawdę ładny bukiet.


...już wygrzebałam z szafy tkaniny na następne okazy

6 komentarzy:

  1. Pięknie Ci wyszły tulipanki, też mam ochotę takie uszyć ale brakuje mi czasu mam trochę biżuterii do zrobienia, może w sobotę wezmę się za szycie tulipanów w końcu na dzień kobiet jak znalazł : ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...dokładnie, czasu zawsze brak, ale tulipanki robi się dosyć szybko w porównaniu z innymi cudami

      Usuń
  2. Super tulipany. Ja dopiero się czaję na ich uszycie i nie wiem czy starczy mi odwagi.
    Pozdrawiam
    Vika Nova

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...do odważnych świat należy i maszyna i nitki heheh a w zakładce TUTORIALE zamieściłam link, jak je zrobić

      Usuń
  3. piękne tulipany i urocza modelka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...dziękuję, do modelki mam wielki sentyment hihihi

      Usuń

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)