18 listopada 2013

Puchaty koszyk jest dobrym prezentem

         Już dawno zbierałam się, żeby uszyć coś w podzięce dla MUS, która systematycznie nieobiektywnie;) komentuje moje prace i udostępnia ich linki. W końcu się zmobilizowałam i uszyłam puchaty koszyk według tego tutorialu - instrukcja dotyczy pojemnika z pokrywką, ale mnie koszyczek bardziej przypadł do gustu, więc zrobiłam po swojemu, a wyszło tak:



Podstawę zrobiłam według strony powyżej a rączkę uszyłam z paska materiału, wypchałam wkładem poliestrowym i przyszyłam guziczkami do koszyka, ozdabiając kokardką z koronki. Jeden dzień koszyczek stał u mnie i przechowywał na probe kilka szpulek z nitkami, ale właściwie nadaje się do wszystkiego;)


... i takie mam kochani wyczucie czasu, że w dniu, kiedy zaniosłam koszyk sąsiadce, obchodziła akurat swoje urodziny!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)