22 października 2013

Bo kotka-aniołka każdy uszyć może

       Skończyłam wczoraj kotka-aniołka , więc dzisiaj zacznę i skończę tutorial na jego temat;)



Na początek udostępnię szablon, który zrobiłam (do wydrukowania na 1 kartce A4):


Wytnij narysowane elementy i odrysuj je na lewej stronie materiału (ułóż dwie warstwy materiału złożone do siebie prawymi stronami)



Zszyj te dwie warstwy materiału, szyjąc po narysowanych konturach (pamiętaj, żeby zostawić otwór!) i wytnij kształty ok 0,5cm od szwu (prostokąciki, które odstają przy każdym elemencie ułatwiają potem zszycie otworu w ładny sposób)


Ponacinaj delikatnie zaokrąglone fragmenty, aby po wywróceniu na prawą stronę materiał ładnie się układał


Wypełnij każdy element wkładem poliestrowym (wypełnieniem poduszki)


Zaszyj ręcznie wszystkie otwory, najlepiej nicią w tym samym kolorze, co materiał - praktyka czyni mistrza, więc w końcu szewek wyjdzie ładnie i będzie niemal niewidoczny ;)


Przyszyj ręcznie skrzydełka do spodniej strony tułowia kotka


Na głowie narysuj mazakiem do tkanin (tak ja zrobiłam) lub wyhaftuj oczka, buźkę i wąsy. Nosek możesz zrobić z guziczka, ale ja wybrałam koralik. Przyszywając nosek, przymocujesz jednocześnie głowę do tułowia.


Przyszyj ogon...


i łapki, a potem serduszko do łapek. Wokół szyi zawiąż kokardkę z satynowej (lub innej) tasiemki.


Ja miałam wytyczne, więc napisałam, czyj ten aniołek, ale nie trzeba tego robić - jak kto woli.


Na końcu przymocuj sznureczek do zawieszenia a wystarczy do tego igła z dużym oczkiem.


Teraz zawieś kotka-aniołka i ciesz się widokiem ;)


2 komentarze:

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)