13 września 2013

Zostałam projektantką mody

         Dzieci często zabierają ze sobą do przedszkola domowe zabawki, ja mojej Domki nie chciałam do tego przyzwyczajać i długo nic nie nosiła, ale skoro większość dzieci z grupy ma w przedszkolu coś własnego, to czemu ja mam zabraniać mojej małej... i tak od czasu do czasu coś sobie rano wybiera a dziś wyszperała z szafki lalkę bez ubranka, która to wczoraj brała długą kąpiel z pianą;) Czas gonił, ubranka mokre a lalka na golasa do przedszkola iść nie mogła, więc mama Kasia pomyślała i bum - kreacja gotowa:



... w minutę zostałam projektantką mody a moją sukienkę można łatwo zmienić ;)


 Tak się robi coś z niczego ;)) Do stworzenia oryginalnej kreacji wystarczą: gumka do włosów lub jakiś sznureczek i bawełniana koronkowa mała serwetka, których u naszych babć z pewnością nie brakuje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)