20 sierpnia 2013

ZIELONO MI - uszyłam obrazkową kołderkę z podusią

          Już dawno temu zaopatrzyłam się w fantastyczny dziecięcy materiał - obrazki jak malowane mazakami ręką dziecka - dla mnie bomba!  


Rysunki pasują i dla chłopca i dla dziewczynki a żywe kolory dodają energii.


Dziś, pogoda nie dopisała, więc szyłam, szyłam, szyłam... aż uszyłam kołderkę i podusię dla maluszka, jeszcze nie wiem czyjego ;) W prezentacji kompletu pomogła mi moja słodziutka modelka.



Zestaw jest uszyty z materiałów bawełnianych. Podusia to jasiek wypełniony mięciutkim wkładem poliestrowym. Kołderka pomiędzy warstwami materiałów ma owatę/ ocieplinę, dzięki czemu też jest mięciutka, wygodna, przyjemna i może posłużyć nie tylko jako kołderka, czy kocyk, ale też jako mata do zabawy lub narzuta na łóżko.


Wszystkie warstwy kołderki są zszyte w kilku miejscach, więc wkład się nie przesuwa podczas używania. Wymiary kołderki to 82x107cm.


Tak wygląda kołderka po rozłożeniu:



Zbliżenie podusi po obu stronach:



... i jeszcze kołderka w całej okazałości. 

2 komentarze:

  1. Tkanina rewelacyjna, kołderka i podusia świetne, a modelka Słodziak :)
    Pozdrawiam
    Vika

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wzór, w sam raz do dziecięcego pokoiku. Myślę, że w dziecięcej pościeli bardzo ważny jest rodzaj materiału. Bardzo piękne pościele i prześcieradła dobrej jakości znalazłam na https://senpo.pl/ świetnie się piorą i są bardzo miłe w dotyku więc serdecznie polecam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)