22 lipca 2013

Skarbonka z puszki po herbatce

     Recykling zawsze powinien być w modzie, więc z pustej puszki po herbatce mojego dziecka zrobiłam skarbonkę:



Oprócz puszki wykorzystałam jeszcze starą bluzę córki z zepsutym suwakiem, a dokładnie jej rękaw. Włożyłam puszkę do rękawa, odmierzyłam długość i odcięłam wedle uznania.


Mankiet rękawa jest już wykończony, więc dałam do na dół puszki.


Górę podwinęłam i zmarszczyłam ręcznie za pomocą zwykłej igły z nitką ;) Wieczko puszki jest zdejmowane, więc ułożyłam je na kuchennej desce do krojenia i "na oko" wycięłam nożykiem do cięcia precyzyjnego (może być zwykły nóż) otwór na pieniążki.


Ozdobnego kwiatka wycięłam i przyszyłam ręcznie z filcu.



Tak skarbonka wygląda z tyłu, zmarszczenie u góry jest niewidoczne z przodu, bo przysłonięte kwiatkiem - celowo;)



... i jeszcze raz widok z przodu :


... grosik na szczęście i pokaźne zbiory już wrzuciłam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)