12 lipca 2013

Opaska do chrztu

        Opaska do chrztu powstała dla małej Hani według pomysłu jej mamy. Mam nadzieję, Aniu, że sprostałam zadaniu i opaska będzie pasować do reszty stroju.

Modelką jest tutaj moja Natalcia, starsza o kilka miesięcy, więc i opaska trochę za ciasna.



No cóż, nie łatwo jest zrobić dobre ujęcie, gdy modelka pozować nie chce, dlatego kwiatka dokładnie nie widać, choć w sumie wyszło uroczo ;)


Tak wygląda opaska sama w sobie.


Uszyłam ją zgodnie z życzeniem ze zdobionego bawełnianego materiału i średniej wielkości kwiatkiem. Kwiatek jest robiony na szydełku (nie robiła niestety, lecz kupiłam) i ma średnicę 5 cm; ozdobiłam go różyczką, która zrobiłam z satynowej tasiemki, a w środku jest srebrny koralik.


Z tyłu opaski wszyłam kilkucentymetrowy kawałek gumki, dzięki czemu ten odcinek się marszczy i i co ważniejsze, w ten sposób opaska jest bardziej uniwersalna - pasuje na główkę o obwodzie od 42cm do 48cm, bo gumka się oczywiście rozciąga. Szerokośc opaski to równe 2cm, tak jak miało być;)



1 komentarz:

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)