20 czerwca 2013

PATCHWORK UKOŃCZONY - JEST TEŻ PODUSIA

       Wreszcie znalazłam chwilkę, żeby wrzucić zdjęcia kocyko-narzuto-maty, który uszyłam ostatnio. Właściwie to już go nie mam, bo trafił do malutkiej Hani i mam nadzieję, ze będzie się na nim dobrze bawić;)



Z jednej strony jest bawełniany patchwork w różne kwiatki a z drugiej jednolity gruby miły materiał


Jasiek jest oczywiście wypełniony po brzegi poliestrowym wkładem


Tak wygląda efekt mojej długiej pracy przy wycinaniu i zszywaniu kwadratów:


Na początku patchworkowa część była wielkim kwadratem (co widać na stronie z tutorialem ), ale musiałam odciąć jeden rząd kwadratów, bo spodni materiał nie był tak szeroki.


Wbrew pozorom, zszywanie kwadratów trak, aby stykały się rogami, jest trudniejsze niż myślałam, zwłaszcza, że materiały są różnej grubości itp




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)