3 maja 2013

POŚCIEL W KOTKI

         Nareszcie spożytkowałam materiały w kotki i kratki - uszyłam mojej maleńkiej pościel do łóżka, bo w łóżeczku niemowlęcym już nie sypia;) Krok był to ryzykowny, bo ma nieco ponad rok, ale szybko przyzwyczaiła się do dużego łóżka - każdy woli dużo swobody;) Do kotkowej podusi i kołderki też przywykła, bo kolorowa jest i milutka.



Obie poszwy mają wewnątrz szerokie zakładki a dla pewności i ozdoby doszyłam też wiązania


... kotki rozweselają


a kokardki dodają uroku ;)





3 komentarze:

  1. Mi też bardzo się ona podoba. Jestem oczarowana takim wnętrzem i bardzo chciałabym mieć coś podobnego u siebie. Na https://flhf.com.pl/asortyment/posciele/ widziałam pościele, które pomogły mi to osiągnąć. Wydaje mi się, że w takim przypadku bardzo liczy się jakość. Ja uwielbiam satynowe modele a Wy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wykonana pościel dla malucha :). Młody człowiek potrzebuje jak najlepszej jakości snu i dlatego powinniśmy mu zapewnić odpowiedni komfort podczas wypoczynku. Ja zdecydowałam się ostatnio kupić mojej pociesze wygodny materacyk marki Hilding https://senpo.pl/producer/hilding/. Materac jest bardzo wygodny i zapewnia intensywną regenerację podczas snu. Dzięki temu mój maluch jest zawsze wypoczęty oraz pełen energii :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)