22 maja 2013

...ABY KOSZULKA DLA DZIECKA NIE BYŁA ZWYCZAJNA

        Uszyłam dla synka MUS pościel ze spider man'em ale został mi materiał, więc nie byłabym sobą, gdybym czegoś od siebie nie dołożyła - ot i tak wymyśliłam, że ozdobię jego koszulkę, którą wzięłam od mamy w wielkiej tajemnicy.

Podkoszulka nie grzeszyła oryginalnością


... więc tchnęłam w nią trochę życia



...i jak widać właściciel też jest z tego zadowolony ;)



JAK OZDOBIŁAM BLUZKĘ?

Wycięłam pożądany wzór ze skrawka materiału i położyłam na innym kawałku materiału


Obszyłam dookoła, odcięłam niepotrzebny materiał i ponacinałam brzegi, aby po wywinięciu na prawa stronę ładnie się ułożyły i tworzyły równe koło. Wycięłam też otwór na środku, przez który wywinęłam materiał na prawą stronę.


Potem wyprasowałam tak powstałą "naszywkę"


Wybrałam miejsce, w którym ma być "naszywka"


... i ją przyszyłam maszynowo


Pozostało już tylko wyszycie pajęczyny.


Narysowałam pajęczynę mydełkiem


... i wyszyłam zwykłym ściegiem prostym najpierw długie linie


... a potem faliste


Na końcu poodcinałam zbędne nitki i GOTOWE !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)