25 marca 2013

POŚREDNICY WRÓŻKI ZĘBUSZKI - ząbki na ząbki

        Jak już wcześniej wspominałam, moja córcia czeka na pierwszy "wypadnięty" ząb a w związku z tym uszyłam jej ząbek w roli wróżki zębuszki - uszyłam dziewczynkę, ale musiałam dorobić też chłopca, bo jak stwierdziła - jeden ząbek będzie przyjmował monety a drugi papierki (czyli banknoty) za jej "wypadnięte" ząbki ;)


"Wypadniętego" zęba jeszcze nie ma, ale zawsze warto się przygotować, dlatego ząbki od wróżki zębuszki wiszą sobie na widoku, żeby miała do nich łatwy dostęp, bo wtedy zabierze schowany tam ząbek i zostawi w zamian małe co nieco. Chowanie zębów pod poduszkę podobno nie jest już modne, aczkolwiek pewna nie jestem;)



Ząbki mają kieszonki w ustach, do których zmieści się nawet więcej niż małe co nieco ;)


... są polarowe i puchate; wypełnione  poliestrowym wkładem z poduszek i nadają się do prania


Ja w dzieciństwie spodziewałam się od wróżki zębuszki smakołyków...



...i patrząc na fant ze zdjęcia poniżej trochę żałuję, ze nie mam już mleczaków do "wypadnięcia"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)