7 lutego 2013

WALENTYNKOWA PODUSZKA - zakochane ludziki

       Ten post jest poświęcony poduszce, która przedstawia losy pewnej pary.  Poduszkę z ZAKOCHANYMI LUDZIKAMI uszyłam dopiero jedną, ale przymierzam się do jeszcze kilku z tej serii. To, co wyszyłam na poduszce jest mocno inspirowane tym, co znalazłam w  Internecie i co mnie zauroczyło i rozbawiło. 

Moja poduszka wygląda tak:




WALENTYNKOWA PODUSZKA - ZAKOCHANE LUDZIKI
Poduszka nie tylko dekoracyjna, użytkowa ale i wymowna. Poszewka uszyta jest z białego welurowego materiału z naszywanymi maszynowo aplikacjami: po obu stronach poduszki jest serce i postać wykonane  z lnianego sznurka ręcznie ułożonego, ale przyszytego maszynowo. Wypełnienie poduszki to rozdrobniona pianka poliuretanowa (200g), którą można prać w pralce w 40'C. 

 strona A

 strona B




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)