24 listopada 2012

RODZINKA ŻYRAF


     Przyznaję, że zaniedbałam bloga, ale co zrobić - rodzina ważniejsza a praca konieczna, przyjemności zaś (niestety) na końcu, choć muszę wszystkie zajęcia przeanalizować i ustalić nowa hierarchię ważności. Tak, czy siak - to ze nic nie pisałam wcale nie oznacza, że nic nie uszyłam, bo uszyłam i to nie byle co!
     
      Żyrafy z metkami już dawno miałam w planach dla mojej młodszej pociechy a do uszycia całej rodzinki namówiła mnie pociecha starsza, która z całej rodziny jest chyba najbardziej rodzinna;) 

RODZINKA ŻYRAF 
Żyrafy są uszyte z bawełnianego materiału i zdobione rozmaitymi tasiemkami, które na długo zapewniają zabawę małemu dziecku. Wypełnione są poliestrowym "poduszkowym" wkładem, więc można je prać w pralce bez obaw. Duże żyrafy - mama i tata - mają ok 24cm bez tasiemek a małe żyrafki - dzieci - mają ok 15cm. Wszystkie stoją i mają niespodzianki w brzuszkach - duże mają grzechotki, jedna mała ma piszczałkę a druga mała żyrafka ma szeleszczący brzuszek.


... jak się okazało, całą rodzinką starsza córka bawi się chętniej niż młodsza ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)