30 września 2012

W PREZENCIE URODZINOWYM - TORBA

... kupić prezent to żadna sztuka, ale wykonać go osobiście to już co innego. Uszyłam więc torbę dla mojej teściowej, bo przecież kreatywna ze mnie synowa i nie byłabym sobą, gdybym czegoś oryginalnego nie wymyśliła. Z tego dzieła jestem bardzo zadowolona i pewnie uszyję sobie podobną, ale najbardziej cieszę się z maszyny do szycia, która daje mi nowe możliwości tworzenia ;)) Mam nadzieję, ze prezent się spodoba a nawet jeśli nie to przynajmniej się przyda, bo która kobieta odmówi nowej torby?

USZTYWNIANA TORBA 
Uszyta z 3 warstw materiału, usztywniana i pikowana podłużnie. Wzór wyszyty obustronnie, długie uszy i wszyty praktyczny brelok na klucze; wewnątrz 2 kieszonki; torba mieści format A4.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)