30 września 2012

NIEMOWLĘCA ZABAWKA Z INICJAŁEM

Zadziwiające jest, jak szybko rozwijają się niemowlęta i ilu bodźców potrzebują. Moja 8-miesięczna panienka nie zadowoli się już byle grzechotką. Wyznaczyłam sobie zatem poważne zadanie - uszycie oryginalnej zabawki dla mojego malucha. Jednym z kryteriów było też bezpieczeństwo, bo ostatni prezent-grzechotka był wesoły, ale zbyt ciężki i córcia uderzyła się już nie raz. 
Poszperałam tu i ówdzie, poczytałam to i owo i zdecydowałam się na puchatą kostkę z tasiemkami, którą wzbogaciłam szeleszczącą folią i inicjałem - oczywiście N jak Natalka ;)




...wycięłam kilka kwadratów i błyskawicznie pozszywałam



... i jak się okazała zbyt błyskawicznie, 
bo zapomniałam powszywać przygotowane tasiemki i sznurki 
- musiałam co nie co spruć i zszyć od nowa



... po kilku poprawkach kostka była prawie gotowa 
- wystarczyło już tylko wywinąć na prawą stronę i wypełnić po brzegi



... zanim jednak zaszyłam zaszyłam dziurkę włożyłam do środka kostki 4 kwadraty wycięte z grubej szeleszczącej folii, tak aby przylegały do 4 różnych ścian kostki



Oto efekt końcowy:


PUCHATA KOSTKA DLA NIEMOWLAKA
Puchata miękka kostka z tasiemkami i sznurkami do szarpania, ciągnięcia, trzymania i gryzienia przez niemowlaka. Zabawka jest bezpieczna i wielofunkcyjna - może służyć też jako piłka lub zawieszka np. do wózka. Kostka jest wypełniona poliestrowym  "poduszkowym" wkładem, zawiera też szeleszczące elementy wewnątrz (szeleszczą 4 ściany figury). Tasiemki i boki kostki są z różnych materiałów o różnej fakturze i grubości, gwarantując dziecku rozmaite wrażenia dotykowe. Ściany kostki to kwadraty o długości boków 10cm. Na jednym z boków jest maszynowo wyszyta literka - inicjał imienia dziecka. Całość można prać w pralce.






... czas na prezentację kostki w praktyce 





1 komentarz:

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)