25 września 2012

ORGANIZER NA PIŻAMKĘ

       W ostatnim czasie dostałam poważne zlecenie i poważnie się do sprawy zabrałam - poważnie, choć niezbyt szybko, bo czasu jak na lekarstwo. Mama pewnej 15-miesięcznej damy poprosiła o woreczek na piżamkę, który można będzie przymocować do łóżeczka ze szczebelkami. Myślałam, myślałam aż pomyślałam, że zamiast woreczka uszyję pojedynczy organizer (z jedną kieszonką), który będzie zdecydowanie  wygodniejszy w użytkowaniu niż wiązany woreczek. I oczywiście jak pomyślałam, tak zrobiłam ;)

ORGANIZER KIESZONKA NA ŁÓŻECZKO
Pojedynczy jedno-kieszonkowy  organizer na piżamkę, pieluszki, grzechotki i inne skarby, które warto mieć pod ręką. Przywiązywany w dwóch punktach do łóżeczka dziecięcego w dowolnym miejscu za pomocą sznureczków uszytych z materiału. Organizer jest dwustronny w różowej kolorystyce z ozdobnym puchatym serduszkiem wypełnionym poliestrowym wkładem (można prać w pralce). Serduszko ma funkcję dekoracyjną, ale też jest praktycznym obciążeniem dla pokrywy/klapki organizera, żeby ładnie się układała i nie odstawała po wypełnieniu kieszonki. Szerokość 21,5cm, wysokość z opuszczoną klapką 26cm a z rozłożoną 40cm.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)