22 września 2012

ANGELINA BALLERINA na worku Poli

...oj, nie mam już dużo czasu na moje robótki -  i pisać i szyć nie mam kiedy, co zasmuca mnie najbardziej, ale cóż - do pracy chodzić trzeba i cieszyć się, że jest.
Dla chcącego jednak - nic trudnego i tak oto uszyłam nowy worek dla młodej damy i to w konkretnym celu, bo do stroju do baletu. Młoda tancerka Pola jest oczywiście wielbicielką Angeliny Balleriny, tytułowej bohaterki bajki, którą swego czasu moja starsza córka tez oglądała, choć pasji do baletu nie posiada.

WOREK NA STRÓJ DO BALETU
Worek jest wykonany na zamówienie dla małej baletnicy w kolorach bieli, różu i fioletu. Elementy 3D dodają oryginalności; "wypukła" jest niemal cała myszka Angelina. Imię dziecka jest wyszyte maszynowo ozdobnym ściegiem. Woreczek jest ściągany satynowa tasiemka zdobioną szydełkowym kwiatkiem.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)