31 sierpnia 2012

PUCHATE KSZTAŁTY

      Dziś jest już piątek, czwartek minął tak szybko, że nawet nie pamiętam, co robiłam, ale środa....środa była długim dniem. Pominę wcześniejsze pory dnia i przejdę od razu do wieczora: nakarmiłam dzieci, wykąpałam, uśpiłam, rozwiesiłam pranie i opróżniłam zmywarkę...i tak sobie pomyślałam, że warto byłoby coś uszyć dla relaksu - w końcu była dopiero 23.00. Jak pomyślałam, tak zrobiłam - padło na puchate kształty. Nie pytajcie o której skończyłam... Owoc mojej nocnej pracy prezentuję poniżej.

PUCHATE KSZTAŁTY
Idealne do zabawy i nauki w różnym wieku a przy tym wesołe i bezpieczne. Młodsi uczą się kolorów i kształtów, starsi kolory i kształty utrwalają oraz tworzą różne figury - można dziecku ułożyć kształt ze sznureczków, aby go mogły wypełnić puchatymi elementami (np.serce) lub dziecko może uruchomić wyobraźnię i samo tworzyć dowolne figury (np. twarz, samochodzik). Szkolne pociechy mogą korzystać z tego puchatego zestawu do nauki matematyki, tworząc różne zbiory elementów lub ćwicząc ułamki. Doskonałą zabawą jest również odgadywanie kształtów za pomocą zmysłu dotyku - wystarczy z zamkniętymi oczyma wylosować z woreczka jakiś element i odgadnąć jego kształt... zastosowań zapewne można wymyślić jeszcze więcej.

Zestaw składa się z 30 polarowych elementów uszytych ręcznie i wypełnionych poliestrowym "poduszkowym" wkładem; jest po 6 figur (kwadrat, trapez, trójkąt, koło, półkole) w 5 kolorach (biały, bezowy, niebieski, różowy, czerwony) w wymiarach do 11cm oraz 2 sznureczki o długość 137cm. Woreczek jest uszyty maszynowo, ręcznie naszyto tylko ozdobne kształty; wymiary: 26x33cm.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)