24 sierpnia 2012

MEMORY GAME - CYFRY RZYMSKIE

Spodobał mi się pomysł z grami pamięciowymi i nie mogłam się oprzeć - zrobiłam kolejną. Dumna z siebie jak paw, myślałam że tylko ja na to wpadłam, ale jak się okazało takich fanatyków robótek ręcznych i gier dziecięcych w Internecie grasuje o wiele więcej... ale na taką (poniższą) wersję chyba tylko ja się skusiłam;)

MEMORY GAME - CYFRY RZYMSKIE
Idealna dla dzieci w różnym wieku - młodsi utrwalają kolory,  starsi kolory i cyfry rzymskie a jedni i drudzy ćwiczą spostrzegawczość i pamięć. Puchaty zestaw składa się z 20 elementów, czyli 10 par cyfr od I do X, wykonanych w 100% ręcznie.  Kulki są uszyte z niebieskiego polaru i wypełnione poliestrowym "poduszkowym" wkładem; mają średnicę 4,5cm. Rzymskie cyferki są wyszywane ręcznie kolorowymi nićmi. Polarowy woreczek jest szyty maszynowo i ma wymiary ok 17x26cm. Całość można prać w pralce.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)