24 sierpnia 2012

KÓŁKO I KRZYŻYK cd

....długo to trwało, ale kolejny egzemplarz gry w kółko i krzyżyk jest już gotowy. Tym razem jednak nie w woreczku, ale w poszewce.

KÓŁKO I KRZYŻYK W POSZEWCE
Idealna zabawa dla małych i dużych. Puchate polarowe kółka i krzyżyki o wymiarach ok 10x10cm są szyte ręcznie i wypełnione wkładem poliestrowym ("poduszkowym"). W zestawie jest 5 kółek i 5 krzyżyków. Worek-poszewka jest zapinany na rzep i szyty maszynowo, stanowi jednocześnie planszę do gry a w ostateczności może też posłużyć jako poduszka; woreczek ma wymiary 33x34cm i jest wykonany z kremowego sztruksu i wełnianej "szalikowej" niebieskiej planszy, na której linie zostały wyszyte ściegiem zygzakowatym.










... coś mnie naszło i zrobiłam jeszcze inny komplet, to już chyba kółko-krzyżykomania z mojej strony, ale warto jest podarować dziecku kawałek własnego dzieciństwa, odrywając go od masowych plastikowych zabawek, czy oglądania bajek. Z moją starszą pociechą grałam już kilka razy, ale przyznać muszę, że nie było mi łatwo, ponieważ ona wymyśla swoje zasady do każdej gry jaką jej proponuję ;) No cóż - jej wyobraźnia też nie śpi. Ciekawe, czy mój "energiczny" chrześniak zainteresuje się takim prezentem?

KÓŁKO I KRZYŻYK W WORECZKU
Idealna zabawa dla małych i dużych. Puchate polarowe kółka i krzyżyki o wymiarach ok 10x11cm są szyte ręcznie i wypełnione wkładem poliestrowym ("poduszkowym"). W zestawie jest 5 kółek i 5 krzyżyków, z których niektóre są nieco innych rozmiarów niż podane powyżej, ale w niczym to nie przeszkadza. 
Polarowy worek jest zawiązywany satynową tasiemką i szyty maszynowo, stanowi jednocześnie planszę do gry ; woreczek ma wymiary 33x32cm a linie zostały wyszyte ściegiem zygzakowatym.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)