19 marca 2017

Jak zrobić kostiumowe uszy dla świnki

Kostiumowe uszy dla świnki...


...każdy uszyć może:



Polecam korzystanie z TEGO TUTORIALU

Toni, autorka tutorialu z powyższego linku, prezentuje kolejno etapy na swoich zdjęciach:

1. wycinamy kształt domku 
(jeśli daszek zrobicie wyższy i bardziej "czubiasty" 
to ucho będzie bardziej spiczaste i przyda się np. do ucha wilka)
2. zszywamy zgodnie z przerywaną linią na zdjęciu


Ja ten wzór nieco powiększyłam:



3. odcinamy końcówki przy rogach, żeby ładnie się później wywinęły na prawą stronę


4.  składamy (jeszcze nie wywrócone prawą stronę) ucho tak, 
żeby miejsca szwów się stykały (lewy brzeg z prawym)


5. zszywamy, zostawiając otwór na wywinięcie
(pokazane miejsce jest najlepsze, bo wówczas ucho po wywinięciu najładniej wygląda)


6. wywijamy na prawą stronę i zaszywamy otwór ręcznie;
na końcu jeden róg wkładamy w drugi, formując ucho


Ja uformowałam kształt ucha przed zaszyciem otworu.


Takie spinki, jak poniżej,  sprawdzają się najlepiej
(wsuwki są problematyczne z przyszyciem i zapinaniem we włosy);
jedną nitką zszyłam otwór i przyszyłam spinkę.


Autorka tutorialu proponuje jeszcze obszycie wzdłuż krawędzi, po wywinięciu na prawą stronę,
ale ja tego nie robiłam, żeby uszy były bardziej puchate


W innych postach można sprawdzić, jak uszyć ryjek dla świnki i ogonki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)