26 lipca 2016

Miszmaszkowy Fire Peashooter

Gra Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 stała się ulubioną nie tylko mojego chrześniaka, 
ale i córek, obu!
Uszyłam słonecznika (Sunflower), a teraz przyszła pora na groszko-plujki.

Dziś powstał ten ognisty (Fire Peashooter), choć łatwo nie było, 
gdyż nigdzie w Internecie nie znalazłam takiej maskotki, aby móc się wzorować.

Pierwowzorem był obrazek z gry:

...a miszmaszkowy pluszak wygląda tak:



Dziecko jest zadowolone ;)


Plujka, co to w grze ognistymi kulkami pluje, 
uszyłam w całości z polaru i wypełniłam kulką silikonową.



Polarowe ogniste oczko przyszyłam ręcznie.


Łodygę i listki wypełniłam ile się dało, żeby maskotka była stabilna.


Listki uszyłam inaczej, niż w słoneczniku, łatwiej efektowniej
- teraz są bardziej podobne do oryginału.


...czeka mnie jeszcze uszycie zielonego groszka plujka,
do którego być może pokuszę się o tutorial.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)