3 lipca 2014

Księżycowy Jim wylądował

Skończyłam nareszcie etui na książeczki zdrowia pewnego bardzo sympatycznego rodzeństwa, uroczej Blanki i przystojnego Wojtusia ;) Ich mama poprosiła mnie o uszycie okładki na dwie książeczki, ozdobionej z dwóch stron w stylu IGUSIOWA. Daleko mi do takiego perfekcjonizmu, ale dałam z siebie wszystko;)

Oto Księżycowy Jim na Wojtusiowej planecie (źródło: klik)


A tu piesio myślący o Blance (źródło: klik)

Jim ma foliowy hełm kosmiczny


Na tabliczce jest poduszeczka z danymi dziecka, które wydrukowałam na specjalnym materiale do drukarek


Etui zapinane jest na zamek błyskawiczny, więc nic nie ma prawa wypaść


Strona Blanki ma bladoróżowego pieska z wyszywanym pyszczkiem, bo ten właśnie wzór spodobał się mamie


Uszy falują w powietrzu


Chmurka z imieniem i datą urodzenie jest puchata i tez wydrukowana na specjalnej tkaninie


Tak wygląda etui w środku, są 2 duże kieszenie na książeczki zdrowia i 2 mniejsze na notatki, recepty itp.


Końcówki suwaka zabezpieczyłam tkaniną


Tak wygląda puchata okładka z daleka po rozłożeniu, całość jest w błękitach, więc dla kontrastu zastosowałam różowe wykończenie


...a to Jim z Internetu ;)


I na koniec kilka etapów tworzenia:




Pomysłodawca okładek w takiej formie to IGUSIOWO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)