7 lipca 2014

Bo wypustkę każdy zrobić może...

Wypustka potrzebna od zaraz! Ale, gdzie kupić, skoro 22.00 minęła? Nic to, zrobić musiałam. Szybko poszło, zwłaszcza, ze nie potrzebowałam długiego kawałka.


Ucięłam pasek materiału o wymaganej długości i 4 cm szerokości,szerokość można zmniejszyć w zależności od grubości sznurka. Jakiego sznurka? Najlepiej bawełnianego, ale różnych można użyć. Co z tym sznurkiem? Ułożyłam go na środku wzdłuż paska tkaniny i złożyłam pasek na pół, przypięłam szpilkami, żeby się nic nie przesuwało i przeszyłam zwykłym ściegiem prostym wzdłuż całego paska. Uwaga - konieczna jest tu stopka do wszywania suwaków, żeby szew był jak najbliżej sznurka! Być może są lepsze sposoby, ale taki stosuję ja, samouk szyciowy, i póki co, się sprawdza;)

1 komentarz:

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)