15 czerwca 2014

Etui na książeczkę zdrowia

Uszyłam urodzinowe etui na książeczkę zdrowia z podobizną Dr Dosi z bajki pt.: "Klinika dla Pluszaków" dla małej fanki. Skąd pomysł? A no niestety nie z mojej głowy, tylko z IGUSIOWA



Zaczęło się od narysowania szkicu


... a szkic zrobiłam na podstawie obrazka z Internetu:


Oto detale:


Włosy przyszyłam z grubszego filcu, z którego uplotłam też warkoczyki, oczka sa malowane mazakami do tkanin i zaprasowane a opaska z satynowej tasiemki


Imię wyszyłam maszynowo, zaś stetoskop i fartuch są ze sztucznej skóry


Stetoskop, warkoczyki i plaster to elementy 3D


Całość jest pikowana, puchata, mięciutka, obszyta bawełnianą tasiemką


Guziczki to szybko i wygodny sposób zapięcia


W środku etui ma dużą kieszeń na książeczkę zdrowia i 4 małe kieszonki na notki, recepty, wyniki badań itp. 

Nie mogło zabraknąć zwierzątek, skoro Dr Dosia leczy takowe w swojej bajce ;)


Pomysłodawca książeczek to IGUSIOWO , na ich stronie kupicie pięknie wykończone prace z niepowtarzalnymi wzorami. Polecam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)