28 maja 2014

Kula kwiatowa własnej roboty

...zrobiłam, udało się, moja pierwsza kwiatowa kula w koszyczku:




Kwiatki ozdobiłam koralikami i guzikami



Różyczkę na kokardce zrobiłam z satynowej tasiemki, koszyczek kupiłam w Kauflandzie za 5zł ;)



Skąd wziąć kulę?

Najprościej jest kupić kulę styropianową:


 lub taką szarą/ zieloną w kwiaciarni:


...ale nie po drodze było mi do sklepu, więc zrobiłam własną z kartek papieru - pogniotłam je, uformowałam z nich kulę w odpowiednim rozmiarze, obkleiłam taśmą, żeby wygładzić powierzchnię i pokryłam bawełnianym materiałem:


Do tak przygotowanej kuli bardzo łatwo przykleiłam klejem na gorąco kwiatki, które zrobiłam z materiału, koralików i guzików:



Najbardziej pracochłonne są kwiatki, ale niewielkim kosztem można wyczarować coś pięknego;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)