22 grudnia 2013

Sensoryczne zabawki od środka

 Jak zrobić sensoryczną zabawkę dla dziecka? A tak: znajdź kawałki materiału i jakieś tasiemki; ułóż materiały prawymi stronami do siebie a tasiemki pomiędzy nimi i zszyj tworząc jakiś kształt, ale nie zszywaj do końca - zostaw mały otwór, przez który wywrócisz wszystko na prawa stronę. Na koniec wsyp co tam tylko chcesz i zaszyj otwór ręcznie lub maszynowo.

Ja wypełniam zabawki tak:

   Z kawałka papieru tworzę stożek, umacniam go spinaczem lub szpilką i odcinam końcówkę



Pociąg napełniłam silikonowymi kuleczkami


Napełniłam szybko


... i zaszyłam otwór


Do zrobienia chmurki użyłam ryżu i zwykłego lejka


lejek plastikowy, czy ten papierowy muszą mieć taki otwór, żeby to, czym zabawkę wypełniasz, łatwo się przez niego wsypało do środka


Do niewypełnienia można wykorzystać wiele wiele innych produktów, które pobudzą zmysł dotyku twojego dziecka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)