14 października 2013

Materiałowe okładki na notes

         Była potrzeba nagłych upominków, więc dla wyjątkowych osób  na specjalną okazję uszyłam na poczekaniu materiałowe okładki na  notesy.



Okładki posiadają ozdoby z szydełkowych kwiatków i praktyczne zakładki


Są nieco puchate i co ważne - wielokrotnego użytku 


Zeszyt zawsze można wymienić na nowy, gdy zostanie zapisany 


Uszyłam też mniejsze na notatniki w mniej standardowych rozmiarach


Te również mają kwiatki a zamiast zakładki doszyłam "zaplątywane" zapięcie




2 komentarze:

  1. bardzo pomysłowe :)) zapraszam do mnie :)
    http://moja-kraina-lagodnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...zerknęłam na Twojego bloga i myślę, że masz dużo talentu ale cierpliwości jeszcze więcej, żeby te cudeńka tworzyć ;)

      Usuń

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)