21 września 2013

Spodnie zamieniły się w poduszkę na pilota

          Byliśmy na małej, no nie najmniejszej nawet, ale za to najweselszej parapetówce od dłuższego czasu...ale do rzeczy - oprócz tradycyjnego chciałam przygotować oryginalny mały prezencik od siebie. Pomysłów było sporo a padło na poduszkę z kieszonką do pilota. Właścicielem czterech kątów jest tzw płeć brzydka, więc materiały różowe, bądź w kwiatki nie wchodziły w grę. Naszła mnie więc myśl, żeby uszyć coś z dżinsu, a do tego najlepiej nadają się spodnie w różnych odcieniach - dobrze, że mam za sobą porządki w szafie;)



Nogawki pocięłam w długie paski


... i pozszywałam


Po lewej stronie zaprasowałam końcówki


Paski zszyłam w dwóch kierunkach dla urozmaicenia - potrzebne są dwa duże takie kwadraty. Kieszonkę uszyłam z jaśniejszego dżinsu (zszywamy 2 kawałki materiału prawymi stronami do siebie i wywracamy na lewą stronę) i naszyłam ją na paskowy kwadrat (szwy po bokach  i na dole). Na kieszonce napisałam "home sweet home" specjalnym niebieskim mazakiem do taknin, który wystarczy porządnie zaprasować, aby był trwały.


na koniec składamy dwa duże paskowe kwadraty prawymi stronami do siebie, zostawiając małą przerwę,a by poszewkę wywrócić na stronę prawą.


Przed wypełnieniem poduszki wkładem obszyłam dookoła pojedynczym szwem, ale nie tam, gdzie jest przerwa. Nafaszerowałam poszewkę wkładem poliestrowym i zaszyłam otwór, co łatwe nie jest przy dużej pełnej poduszce, ale mnie pomagają w tym szpilki;)


Prawa strona męskiej poduchy wygląda tak:



A tak strona lewa:


...kto ma pilota, ten rządzi ;)



4 komentarze:

  1. Ale fajna poducha:) Kto ma poduchę, ten ma władzę, hi, hi;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdę powiedziawszy podebrałaś mi pomysł:) Po porządkach zebrałam właśnie 7 par spodni i pomyślałam o poduszkach.
    Spodnie sobie schną a tutaj już podusia gotowa:)
    Świetny pomysł, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...dziękuję za odwiedziny; jestem pewna, ze Twoje poduchy będą oryginalne i już na nie czekam

      Usuń
  3. Efekt końcowy jest bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)