6 lipca 2013

ZA MAŁE UBRANKA NIE DO WYRZUCENIA

        Lato nadeszło, więc nadszedł też czas na porządki w szafach i tak wśród ubranek Natalki znalazłam masę za małych ubranek, ale znalazłam też sposób na ich spożytkowanie;)

Z za małych body i pół śpioszków uszyłam poniższy komplecik:



Od body odcięłam część dolną i rękawki, z których uszyłam serduszko i naszyłam na spodenki.


Po odcięciu rękawów podwinęłam materiał i podszyłam zabezpieczając wcześniej przed "siepaniem się". Dół bluzeczki obszyłam zwykłym ściegiem zygzakowatym (dużym), rozciągając materiał podczas szycia, co dało w efekcie a'la falbankę. Serduszko na bluzce uszyłam z odciętych stópek od pół śpioszków.


Spodenkom po prostu odcięłam stópki i podszyłam maszynowo.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)